גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

חנוכה 2019 - רובין הוד ולוחמי הצדק

ארכיון תאריך: 17 דצמבר 2019 - 2 ינואר 2020

משך: שעה ו-40 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 - 12

מחזמר מרהיב לכל המשפחה, על סיפור שבין האושר והעוני, חלש אל מול חזק הרפתקה של אהבה וצדק בגרסה חדשה קצבית מצחיקה וסוחפת שאסור לפספס!

בימאי וכוריאוגרף: שחר פרץ 
חזה ותמלילים: נועה ברנר
מוזיקה: רן אביב

רובין הוד אלוף הגנבים (רן דנקר) מתחבא ביער שרווד עם ג'ון הקטן, ויתר חבורת לוחמי הצדק שבניהם נמצאת לוחמת צעירה בשם אמיליה שלא נשארת חייבת לאיש (אגם בוחבוט). משם הם לוחמים למען הצדק, גונבים מהעשירים ונותנים לעניים, שלא יכולים לעמוד בדרישות המוגזמות של השריף מנוטינגהם (שלומי קוריאט). השריף נאבק על השליטה בתושבים, וגם באחותו הקשוחה והחוצפנית שחולמת להיות  ה"שריף" הראשונה, ומנסה להוכיח שהיא יותר טובה, כלומר רעה ואכזרית ממנו. רובין הוד אלוף הגנבים לא מפסיק לאמלל את השריף הקמצן ורודף הבצע, שבנוסף לכל, מנסה להרשים את בחירת ליבו האצילית, העלמה מריאן (רוני דלומי). מריאן לא רואה אותו  ממטר, וחולמת על אהבת אמת – שמתגלה לה ביער שרווד.

ננה המטפלת המצחיקה של מריאן (חנה לסלאו) מזהירה אותה שלא להתאהב בגנב, שכל מה שהוא יודע זה לירות בחץ וקשת, והוא חסר מעמד ותואר אצולה. האם יצליחו רובין הוד ולוחמי הצדק להביס את השריף מנוטינגהם? האם מריאן תתן לאהבה להתגבר על כל המכשולים? האם אלוף הגנבים ימשיך להחזיק בתואר שלו? כל אלה במחזמר הגדול ביותר בחנוכה 2019

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter